Poslovni treninzi

Bismo li bili uspješniji u poslu koji radimo da u njega uvedemo kreativnost i razigranost u rješenju poslovnih zadaća ili držimo da je razigranost "neozbiljna" i ne ide uz riječ "posao"?

A je li nam "thinking out of the box" samo poznata fraza ili praksa?

U dječjoj dobi poznajemo igre s pravilima, volimo ih igrati i prihvaćamo ta pravila pa zašto onda ne bismo upravo to prenijeli u naš posao koji ima svoja pravila? Kreativnost i zaigranost, s pravilima našeg posla, mogu donijeti inovativna rješenja i ideje, pozitivnu radnu atmosferu, a to ne isključuje odgovornost i kvalitetan (timski) rad.

Uz pomoć jednostavnih alata glumačkih tehnika i vještine improvizacije praktično usvojite:

Trema - neprijatelj ili saveznik?

Doznajte i naučite što, zapravo, uzrokuje simptome treme i kroz praktične vježbe usvojite kako ih savladati i pretvoriti u saveznika te unaprijediti svoj javni nastup ili prezentacijske vještine.

Timski rad

Sve "znamo" ali ne ide!

Poznavanje teorije nije dovoljno da bismo uspješno, asertivno i konstruktivno timski komunicirali i surađivali.

Kroz praktične i izazovne vježbe usvojite vještinu asertivnog i konstruktivnog komuniciranja.

Još uvijek postoje "moja ideja" i "tvoja ideja"?

Kroz praktične vježbe naučite kako nastaju "prva ideja", "druga ideja", "treća ideja"... unesite kreativnu i konstruktivnu timsku suradnju u svoj posao.

Znam svoj posao, ali mi nedostaje kreativnosti :(

Svatko od nas se rodio kao kreativna osoba, no tijekom vremena zaboravili smo koristiti svoje prirodne resurse ili naši obrasci mišljenja i ponašanja stvaraju zabranu na "pogrešku" pa biramo samo "utabane staze".

Kroz praktične vježbe probudite i oslobodite svoju kreativnost.

Timska kreativnost traži i visoki stupanj svijesti o surađivanju kako ideje ne bi bile (svjesno ili ne) blokirane u međusobnoj komunikaciji.

Ekspresivnost u poslovnoj prezentaciji

Prezentacija mi je stručna i dobro pripremljena, ali me, zapravo, nitko ne sluša s razumijevanjem.

Prezentacija mi je stručna i dobro pripremljena, ali je ljudima dosadno.

Sam sadržaj nije dovoljan da bismo privukli i zadržali nečiju pažnju.

Kroz praktične vježbe naučite i usvojite kako biti ekspresivan predavač/govornik i zadržati pažnju.

Storytelling

Ako želimo doprijeti i povezati se s našom ciljanom publikom kroz pripovjedanje, potebno je znati napraviti koktel dopamina, oksitocina i endorfina kako bi naša priča proizvela željeni efekt, a to je: fokus i pažnja, dugoročno pamćenje, razumijevanje, kvalitetno priopćavanje poruke, grupno zajedništvo, povjerenje i smanjena mogućnost konflikta.

Znamo to?

A u praksi?

Jesmo li dovoljno ekspresivni da ispričamo priču, je li nam humor spontan ili prigodno namješten, je li nam priča dramaturški posložena da pokrene dopamin, oksitocin i endorfin u željenom trenutku, jesmo li doprli do svih koji nas slušaju, ima li naš glas volumen ili pričamo glasno i znamo li razliku na učinak kod slušatelja, a što je s disanjem i tijelom? Je li naše neverbalno i paraverbalno u skladu s našim verbalnim i pričaju li istu priču?...

Praktične vježbe rješenje su za sva ova pitanja i dobar put da postanete vješti u funkcionalnom pripovjedanju.

Poslovni treninzi dogovaraju se po potrebama klijenata i u suradnji s klijentima te se iz toga dogovara cijena treninga.